Oslavy a akce
Firemní akce Techday 22 společnosti Fortinet
Perfektně připravený firemní meeting
Novobystřické muzeum je již velmi známé. Desítky tisíc lidí, které jsme minulý rok přivítali, pracovaly pro nás. Mluvili o Nové Bystřici, o muzeu a doporučovali lidem kolem sebe, aby se na nás přijeli podívat. To je nejlepší a paradoxně nejlevnější reklama, kterou si můžete přát. V záplavě turistických atrakcí České Kanady na nás nezapomněli. Přijelo mnoho zahraničních hostů, i mnoho zahraničních novinářů. Občas se tak informace o existenci muzea dostane až do USA, kde sedí někdo na správné židli a řekne „uděláme v muzeu výroční zasedání společnosti“. A jak se řeklo, tak se stalo. Právě takové akce jsou pro muzeum živnou půdou akvizice. Agentury, které zajišťují podobné akce, se mezi sebou velmi dobře znají, a víme, že existuje každoročně aktualizovaný „black list“ míst, kde to jednoduše řečeno „nedopadlo“. Klient nebyl spokojen, sliby nebyly naplněny, prostě fiasko. Aby se druhá taková agentura nespálila, šup s místem na černou listinu. Samozřejmě opak této listiny neexistuje a to ze zcela logických důvodů zákonitosti trhu. Pokud v lese objevíte místo, kde je plno pravých hříbků, nehlásáte to do celého světa, je to vaše místo. A tak to chodí i v reklamním průmyslu. Nicméně silná agentura ráda dlouhodobě kooperuje tam, kde bylo o klienta dobře postaráno. A to u nás bylo. Tolik věcí se muselo zařídit, tolik dalších firem jsme oslovili a vše fungovalo na jedničku. Vyklidit muzeum, posílit internetové připojení, vyrobit reklamy, dobře vybrat catering. Zajistit ozvučení, projekci jak na koncertě, dobře vybrat průvodce celým dnem a na závěr zvolit kapelu, která bude hosty bavit. A tisíc dalších maličkostí, které jim ze dne stráveného v muzeu udělají zážitek. Všichni, kdo s námi spolupracovali, splnili vše dohodnuté na 101% a celá akce se vydařila.